12.11.2020 Veolia Energie Iași anunță demararea campaniei de susținere a clienților cu datorii "Tu achiți datoria, noi anulăm penalitățile"

Veolia Energie Iași lansează o campanie de sprijin a clienților care înregistrează datorii la facturile de energie termică, într-un context socio-economic dificil.

 

Începând cu data de 12.11.2020, Veolia Energie Iași demarează campania "Tu achiți datoria, noi anulăm penalitățile" care are ca scop oferirea de soluții eficiente pentru ajutorarea celor care nu au putut efectua plata facturilor până la data scadentă. Astfel, Asociațiile de Proprietari și clienții fizici care achită facturile restante, indiferent de vechimea acestora, până la data de 31.12.2020, nu vor plăti și penalitățile de întârziere.

 

Asociațiile de Proprietari și persoanele fizice care doresc să achite facturile restante trebuie să sune la Relații Clienți sau la consilierul cu care au ținut legătura în ultimii ani pentru a lămuri soldul dacă nu este clar. Aceștia vor primi apoi un model de cerere care trebuie completat cu datele solicitate, scanat și trimis pe adresa de e-mail iasi@veolia.com sau lăsat la poarta societății. Ulterior, cererea înregistrată va fi analizată și apoi se va confirma împreună cu Asociația de Proprietari sau clientul respectiv achitarea facturilor. Plata poate fi efectuată online în contul BRD RO98BRDE450SV93568184500, la unitățile BRD, la punctele de plată PayPoint sau la casieria Veolia Energie Iași.

 

Pentru orice factură emisă de Veolia Energie Iași ce reprezintă servicii de furnizare de energie termica, restantă la data completarii cererii de plată și achitată integral de către client (Asociație de Proprietari sau persoană fizică) strict prin intermediul și în valabilitatea acestei campanii, societatea nu va calcula penalități, indiferent de vechimea facturilor achitate. Nu se pot face plăți parțiale, fiind acceptată doar plata integrală a facturii/facturilor și/sau plata integrală a soldului rămas al unei facturi.

 

"Trăim vremuri excepționale care ne îndeamnă la respectarea angajamentelor față de consumatori. Având în vedere contextul social actual, am ales adoptarea unui comportament responsabil și nu am încetat furnizarea de servicii de apă caldă, deși au fost înregistrate restanțe importante la plata facturilor, de peste 120 de zile. În continuare, Veolia Energie Iași este alături de clienții săi și vine în întâmpinarea acestora pentru a facilita plata la timp a facturii, evitând astfel acumularea altor penalități.", a declarat Cristian Pușcaș, director general Veolia Energie Iași.

 

Compania rămâne la dispoziția clienților săi prin Centrul de Apel non-stop, apelabil la numărul 0 800 800 123, gratuit în orice rețea fixă sau mobilă. De asemenea, alternativa de contact rămâne adresa de mail iasi@veolia.com.

STIRI RECENTE

12.11.2020 12 școli din Iași cer la Tribunal reînceperea cursurilor ...

...

31.10.2020 - 200 de camere performante în 83 de intersecţii: eşti văzut ...

31.10.2020 - Spectacolul fricii, mâine, la Naţionalul ieşean: „Năpasta”, ...

31.10.2020 - 143 de amenzi la Iaşi într-o zi, aplicate celor prinşi ...

...